Բարելավեք Ձեր բիզնեսը

Բացահայտե՛ք «Գաղտնի Գործակալ ռեստորանների և սրճարանների համար»ծառայությունը՝ ձեր բիզնեսը բարելավելու համար

ԳԱՂՏՆԻ ԳՈՐԾԱԿԱԼԸ ծառայություն է, որն օգտագործվում է բոլոր ոլորտների ընկերությունների կողմից՝ պարզելու մատուցվող ծառայության որակը, համապատասխանությունը ստանդարտներին, ապրանքների և ծառայությունների վերաբերյալ «կողքի աչքից» պատկերացում կազմելու համար: Մենք չենք տրամադրում միայն հավաքագրված տվյալներ, այլ աշխատում ենք ձեր թիմի հետ։ Մեկնաբանում ենք արդյունքները, նախանշում ընկերության առավելություններն ու թերությունները, պարզում ուժեղ և թույլ կողմերը, օգնելով բիզնեսին կատարելագործվել և բարելավվել։

Գաղտնի գործակալը չափազանց բազմակողմանի գործիք է, որը ոչ միայն բիզնեսի արդյունավետությունը տարբեր ուղիներով չափելու օբյեկտիվ միջոց է, այլ նաև տրամադրում է պատկերացում հաճախորդների փորձի և կարծիքների մասին, նաև առաջարկում լուծումներ առաջացած անհամապատասխանությունները լուծելու համար:

STARTING FROM 25,000AMD

Know More

Contact our Specialists to know more about Mystery Dining

Ինչպե՞ս է ծառայությունն աշխատում

Գաղտնի գործակալ ծառայության երեք հիմնական փուլերը

Planning

The first step is to pinpoint the problems targeted to improve through our mystery dining services. Our team will develop a plan targeting the assessment of the required channels, present to the client, fine-tune details and proceed to the Second stage.

Implementation

The plan implementation phase includes our mystery diners performing visits to the business and filling assessment data for reporting. This phase will also include assessing communication channels, such as direct calls, social media, email, website, mobile application etc.

Reporting

Our final report presents a detailed insight on all the findings of our mystery diners and communication experts. Our report will measure the business performance and customer experience, along with providing solution recommendations.

Ծառայությունը գործում է բոլոր ոլորտների համար

Գաղտնի գործակալների փորձի գնահատումները կիրառվում են ոլորտների լայն շրջանակում

Automotive

Mystery Drivers can assess pricing, maintenance services, rental/hire services, repair services, sales, management...

B2B

Mystery Clients can assess your management and sales team communication skills & quality in B2B meetings...

Communication

Mystery Customers can assess almost every aspect of your communication based business, from meeting till end result...

Education

Mystery Students or Families can attend your School, University or College to assess their overall experience...

Entertainment

Mystery Customers can visit your venue and assess the staff behavior, the services provided, the products sold and the overall experience...

Financials

Mystery Customers can assess the overall experience in your financial institution, from customer service, opening accounts, information request...

Food & Beverage

Mystery Diners can visit your restaurant, bar or cafe to assess staff behavior, food and service quality, service speed, ambience, hygiene...

Government

Mystery Residents can assess their overall experience within governmental institutions, from communication, service, requests to results and solutions...

Health Care

Mystery Patients can attend hospitals, clinics and medical stores to assess healthcare services, staff behaviors, emergency responses...

Hospitality

Mystery Customers can visit your hotel, guest house, hostel or resort to assess everything from checking in to checking out...

Retail Stores

Mystery Shoppers visit your store(s) or shop online through web/app or social media to assess the overall shopping experience.

Services

Mystery Customers will visit or contact you to request services and assess everything from communication, service quality, customer satisfaction...

Tourism

Mystery Tourists can participate in tours within Armenia and assess the overall experience...

Transportation

Mystery Passengers ride the bus, taxis, trains, metro... and report back on their overall experiences...

Utilities

Mystery Citizens assess various Utility companies customer services, along with applying for utilities, repair services...

Գնահատման ալիքներ

Մեր մասնագետների թիմը կգնահատի փոխազդեցությունները հետևյալ ալիքներով

Face to Face

Mystery Shoppers will visit your business location(s), where they carry out an assessment based on the pre-planned objectives.

Telephone

Mystery Shoppers will call portraying particular scenarios to determine if the content and quality of the answers fit the company standards.

Social Media

Mystery Shoppers send messages portraying particular scenarios to determine if the content and speed of responses fit the company standards.

Website

Mystery Shoppers will provide valuable insight on shopping on your website and online communication with customer service personnel.

Mobile Application

Mystery Shoppers will provide valuable insight on using your mobile application and online communication with customer service personnel.

Email

Mystery Shoppers will make email enquiries to the contact team and track response times, content of replies and the complete customer experience.

Mystery Dining Service

Contact us to order a Personalized Mystery Dining Service that fits your requirements